Kunduzi bokser i Brøndby

Nesar Kunduzi (5-0-1) er sat på programmet ved Primetime Boxings stævne i Brøndby Hallen den 16. maj.

Tidligere er Gustav Thorsen (7-0), Ilias Faour (6-0) og Abdul Khattab (20-4-1) meldt på kortet. Thorsen skal møde engelske Harvey Dykes (7-0-1). Sofie Rosshaug har tidligere været annonceret på plakaten, men hun er tilsyneladende ikke med nu.

Den australsk-bosattte svensker Linn Sandstrøm (12-4-3) skal forsvare sin WBA Gold titel i fluevægt mod amerikanske Kat Lindenmuth (7-5), og det svenske publikum kan også glæde sig til at se Markus Løvberg (2-0) i ringen. Der kommer muligvis en kamp mere på programmet.

Kommentarer